Foment presenta la nova sessió formativa de digitalització emmarcada en el projecte DIH4CAT, el Digital Innovation Hub de Catalunya.
El curs “Google Ads: aprèn a crear una campanya i a mesurar el seu impacte” et permetrà començar a implementar una bona estratègia amb les eines de Google Ads, a posicionar el teu negoci a la web i a promoure la seva visibilitat. Coneixerem els tipus de campanyes que s’hi poden executar, els pros i contres d’utilitzar Google Ads i els trucs que facilitin l’alineament amb els objectius de màrqueting i de negoci.
També analitzarem casos d’ús segons diferents sectors i veurem un marc de treball per crear la nostra primera campanya a Google Ads d’una forma exitosa.
La sessió serà impartida per la Casandra Vicente, CEO i co-fundadora de la primera marca digital nativa del sector del Body Art, Oshun. Graduada en Publicitat i Relacions Públiques i amb un Màster en Màrqueting Digital i Xarxes Socials, la seva trajectòria professional s’ha centrat en el món del màrqueting i les vendes, treballant durant cinc anys a la seu europea de Google.
Ens reunirem el dijous 15 de febrer de 9:30 a 13:00 de manera presencial a la seu de Foment del Treball (Via Laietana, 32). És imprescindible confirmar assistència emplenant el formulari disponible en el següent enllaç.
Començar a implementar una bona estratègia amb les eines de Google Ads, a posicionar el teu negoci a la web i a promoure la seva visibilitat