Foment presenta la nova sessió formativa de digitalització emmarcada en el projecte DIH4CAT, el Digital Innovation Hub de Catalunya.
El curs “Marketing i Presència Online” et permetrà maximitzar proposta de valor del teu negoci amb les estratègies digitals més adequades al teu perfil. Descobriràs si estàs fent les accions que més et beneficien i com treure’n el màxim profit de la teva inversió.
En aquesta sessió es presentaran les diferents estratègies d’actuació amb l’objectiu d’ajudar als participants de les sessions a triar i valorar quines són les accions més adequades per a cada situació empresarial.
Farem un recorregut des del plantejament d’una web fins a les accions de Marketing Digital, tant orgàniques com de pagament. També parlarem de les noves tendències i de com les hem d’aprofitar per als nostres negocis.
La sessió serà impartida per la Georgina Dalmau, sociòloga especialitzada en Recerca de Mercats i Màrqueting, responsable del departament de Màrqueting de Milimetric Màrqueting on s’encarrega de liderar tots els projectes de màrqueting digital i d’elaboració de pàgines webs per a desenvolupar eines de captació i retenció de clients.
Ens reunirem el dijous 19 de setembre de 10:00 a 13:00h en modalitat virtual.
Maximitzar la proposta de valor del negoci amb les estratègies digitals més adequades al teu perfil. Descobriràs si estàs fent les accions que més et beneficien i com treure’n el màxim profit de la teva inversió.
Per a projectes de màrqueting digital i d’elaboració de pàgines webs per a desenvolupar eines de captació i retenció de clients.